Thursday, June 10, 2010

Kes ei mõtle, see ei söö

Peame Kaijaga kogemata näljadieeti. Juhtus siis selline tore asi, et täna on meil riiklik püha. Poed on kinni ja muru ei kasva. Keegi ei liiguta lillegi.
Eile käisime restos ja hiljem läksime Chemmi ladies nightile. Pidu oli nii hea. Mulle meeldis Chemistry´s!! Uskumatu, sest see on tavaliselt nii rahvast täis, et ka parima tahtmise juures ei saa jooke enne neljakümne mintsalist ootamist. Eile läks nobedamalt. Loo point oli see, et pidustel hommikutel olen ma räme näljane.

Hommikul ärkasin oma kõhu korina peale. Külmkapi uks lahti ja oh seda imestust- tühi. Tühi, tühi tühi.

Külmkapi sisu: margariin, Ungari paprika, neli kalevi shokolaadi(kingitusteks!!), kapsas, näovesi.

Õnne kombel oli Kamil oma rahakoti mu käekotti unustanud ja mul oli põhjus poiste tuppa minna ja muu seas ka süüa küsida- sai oleks hea või midagi. Sain ühe kukli. Oeh. Küsisin ka, et äkki on veel midagi. Esialgu ei olnud aga siis ilmusid letti mingid Poola vorstikesed. Närisime siis Kaitsiga hommikusöögiks Poola vorsti ja poolt kuklit.

Lõunaks sõime kapsa ära. Pool kapsa pead taldrikul moodustas ilmatu kuhja. Sõin taldriku tühjaks. Kohutav, mu vaene kõtu. :D

Õhtuks sain esimesest toast karbi sardiine.

Tudengi elu!

No comments:

Post a Comment