Tuesday, June 1, 2010

FARO

Igavuses vaeveldes, eelmine nädal, tuli mu Kaijaga plaan minna Farosse. Tahtsime näha Ott Tänakut. Nägime. Ja nägime Marko Märtinit ja nägime Kruudat. Nägme Eestlasi.

Kui nüüd mõelda, et mis seal minna on, siis ma võin öelda, et on küll. 500km. Ja raha ei ole.

Plaan oli liikuma hakata kell 8.00. Mina ja Kaija, muidugi, magasime sisse. Poisid ootasid juba. Ärkasime kell kaheksa. Minema hakkasime hiljem. Ja tegelikult, ma ei ole kunagi kodutum olnud kui need kolm päeva. Üks öö tänaval ja teine öö leitud kodus.

Aga ma armastasin teda seda.

Minek
Covilhã- 9.47
Fundão- ??
Castelo Branco- 11.06
Before Portalegre- 12.14
Portalegre- 12.58
Faro- 16.35


Tulek
Faro- 11.58
Alm??- 12.17, 12.32
Lisbon- 18.45/ buss




Kuule kuidas kohiseb, ja üksi, omaette, peas on kuulda sahinaid. Kui tema läheb, jääb vaid vaikus, tasa-tasa. Kui palju armastusi, ära mine.

No comments:

Post a Comment