Sunday, June 20, 2010

Bipolaarsuse* diagnoos

Eile tegime Kaijaga kerged tiirud linnapeal, käimas on kind of Jaanipäev, mitmendat päeva juba. Läksime võtsime taca punast veini.
Tunnike, kaks jalutasime ja suundusime tagasi koju, kohtsasime tuttavaid oma teel. Me läksime pizzasse. Väike pizza ja coca-cola. "Äitähh!"

Kell võis siis juba olla umbes kaks või kolm, kui hakkasin ühe hea sõbraga skypes rääkima. Rääkisime niisama võrkpallist, elust, koolist, sex and the cityst jne.
Rääkisime väga kaootilistel teemadel ja järsku tahtis tema teemat vahetada ja ütles, et on ammu tahtnud mulle midagi öelda. Mul oli korra hirmus.

Aga siis hakkas tulema midagi sellist: tead mul on üks sõbranna, kellega olime päris lähedased ja ta meenutab mulle Sind. 
Kuula ma räägin Sulle ühe loo: Ta oli ühel päeval üks inimene ja teisel päeval teine ja neil kahel inimesel ei olnud midagi ühist. Jaa, ta oli kaa natuke segaduses ja mõnikord ärevus hoogudega.
Siitpeale hakkasin ma vahele torkama küsimust: "What You want to tell me??"
Edasi: Aga ta läks arsti juurde ja nüüd on tal parem. Ta sai bipolaarsuse diagnoosi ja rääkisin temaga hiljutu, rohud aitavad. Mõtle mu jutu peale, tõsiselt!!
Mina: Mis ajast IT tudengid psühhiaatri kvalifikatsiooni omandavad??

Mulle jätkus mõtlemist terveks ööks.
Hommikul rääkisin Kaijale loo ära ja Kaija ütles: "Ära üldse muretse, meil kõigil esineb bipolaarsust."

Ehk prozac niipea mu menüüsse ei satu!!

*Bipolar disorder or manic-depressive disorder (also referred to as bipolar affective disorder or manic depression) is a psychiatric diagnosis that describes a category of mood disorders defined by the presence of one or more episodes of abnormally elevated energy levels, cognition, and mood and one or more depressive episodes. 

No comments:

Post a Comment