Tuesday, June 22, 2010

Pani mõtlema, Couch Surfingust

Lugesin paar päeva tagasi ühte blogiposti, teemaks oli Couch Surfing ja selle vahendusel enda magatamine. Oli mingisugune ilusate bitchide blogi, päeva loetumateski jupike aega(blog.tr).
Jah, see pani ming mõtlema, sest olen ise Couch Surfingu tihe kasutaja. Täiesti raha kokkuhoiu ja SÕPRUSsuhete loomise eesmärgil. Kui Eestisse maha saan on plaanis ka oma sofa listi panna ja maailmarändureid vastu võtta.

Mõtlesin, lugedes kuidas keegi mitte diivanit vaid keppi meest otsib:
  • äkki keegi on mind ööbima võtnud, sest arvab et ma otsin öömaja pluss meest.
  • et keegi võib tahta minu koju ööbima tulla, sest arvab, et ma pakun teenuseid. 
Ma vist olen ikka räme naiivne, kui usun ikka veel, kahekümne kahe aastaselt, inimeste headusesse! Teistele aga: jätku!

Keanu Reeves When He's Angry Totally Looks Like Keanu Reeves When He's Happy

No comments:

Post a Comment