Thursday, June 17, 2010

Nightclubbing

Eile õhtul tuunisime end Kaijaga ära ja läksime salaja Chemistry Ladies Nightile. Salaja, sest lootsime rahus ja vaikuses oma Eesti keelt rääkida ja niisama ilusad olla.
Niisiis, kui tuunimiseks läks sattusin hoogu, tavaliselt panen natuke puudrit, natuke pärleid, natuke kulmu ja natuke ripsmeid. Sest face off on alati tüütum kui face on!
Eilse hooga aga sai päris korralikult puudrit, no ikka varjame rannas ühel küljel, magamise tagajärjel, tekkinud ebakorrapärase päevituse ära. Siis sai juba päikesekest ka põskedele mitte natukene vaid ikka omajagu.
Isegi nii, et kui olime Chemi jõudnud ja suurele mustale poisile põsemusid beijinhod andnud nägin silmanurast, et ta põsed sätendavad ilusti.
Ja siis juba arvasin, et kui meikimiseks läks siis ikka korralikult. Laule natuke heledat ja tumesinise pliiatsi triibud. Kulmudele ka ilus vorm, huultele vaseliin ja olemas! Tegelikult tundsin end sellise maigi kihiall natuke ebakindlalt ja tundus et kui pisemgi tuuleiil tuleb puhub see mu näost viimsegi raasu minema. Aga hiljem sain teada, et ilus oli. Mul lööki oli. Räigelt.

Kui Chemistry uksetaha jõudsime kohtusime Rumeenlase ja nelja Poolakaga aga mitte sellest ma ei tahtnud rääkida. Tahtsin rääkida hoopis sellest, kuidas mul lööki oli.



Esimesed noored mehed tulid juba uksel seltskonnaga vastu. "Welcome to Portugal!"  Raisk, oleme juba aasta Portugalis ja nüüd kui kuu on jäänud siis welcome?! :D
Trügisime oma esimesi tasuta jooke tellima. Joogid käes suundusime tantsupõrandale, tundin kuidas rahva keskel teed rajades keegi kätt puudutas. Pöördusin ja nägin noormeest oma sõbrale viitamas. Kehitasin õlgu ja astusin edasi. Tantsides tundin neid samu silmapaare kellega olin juba kokku puutunud. Ja endale hakkas silma üks heledam kutt, kes mulle ka silmanurgast kiikas. Üleval suuuuuurel kõllil tantsis tüüp kes vehkis ja näpuga peale näitas, imelikke liigutsi tegi ja päris mälus oli. Selleks hetkeks mõtlesin, et tra ma olen ikka vägev kaunitar.

Aeg tuua oma teine jook. Manustasime lahjasid rummi kokteile.  Leti ääres ootasime jupike aega, sest baaridaam justkui vältis meid. No muidugi, me ei maksa ju. Ootamise vältel ujus mulle küljealla üks tüdruk. Ei, ta ise ei olnud mu ilusatest silmadest huvitatud. Temal on üks shy sõber, kes väga sooviks minuga tutvuda. Tutvusime, kui aus olen ei mäleta isegi ta nime enam, sest nimede ja sellega, et mulle meeldib Portugal meie vestlus piirdus. Tema ka minust midagi ei tea, sest olen väsinud kurtidele kõrvadele seletamast, et olen Mari mitte Maria ja Estoniast, mitte Espanhast.
Kaija oli joogid küttinud ja läksime tagasi tantsima. Nüüd olin ise ka juba tujus. Tantsisin natuke elavamalt ja naeratasin natuke rohkem.

Tantsupõrandal kiskus kohutavalt palavaks ja pissihäda kippus peale. Ründasime kempse. Enne vetsu jäime seisma. Üks neiu lamas seal. Esimene mõte, et kurat ära joo nii palju. Aga lähemal uurimisel ja vard nähes oli oma esimese mõtte pärast häbi. Teate, seal on põrandad nii libedad, märjad, kaetud kõigi võimalike vedelikega mida üldse üks ööklubi toota suudab ja ka kõige karskem inimene võib sinna astudes libastuda ja kaela murda. Tema kõrval oli noormees kes üritas raputusega tüdrukule elu siis puhuda, ei õnnestunud. Ma nägin, et tüdruku nägu oli paistes, silmad avatud ja ta oli nagu surnud. Pissi häda läks ära!

Istusime puhkasime ja arutasime Kaijaga kõike seda asja. Selle poole tunni jooksul tutvusin Brunoga kes arvas, et ma oskan imehästi Portugali keelt ja natukese aja pärast tulid Pingviin(?!) ja sõber, pakun, et Lolo ja Pepe. Rääkisime Eestist ja Portugalist. Tema Erasmusest Milanos ja et, kui mul tulevikus plastilist kirurgiat vaja läheks siis mul oleks doktor olemad. Jeesh, but i have Can!!
Pingviin ja sõber liikusid edasi, jälle ilmutas end üks rõõmsameelne tüdruk, Patricia. Sama jutt häbelikust sõbrast ja sõber nii häbelik, et isegi ei ole võimalik normaalset vestlust arendada.
Okei, aeg liikuda.

Mitte palju ei läinud aega määda kui Pingviini sõber tuli minuga tõsist kosjajuttu ajama ja seletama, et tema sõbral on kindel plaan mind gf´iks võtta. Ma siis naeratasin, patsutasin õlale ja astusin minema. Kuulge nõmedaks kisub juba!
Siis tantsuplatsi ääres treppidel tuli teemaks jälle see heledam poiss. Moldaaviast nagu hiljem teada sain. Inglise keelt ei räägi, Portugali oma ka kokutab ja on nii sabinas, et häbi hakkas. Ja siis, palub, et räägime. Mida ma räägin kui ta ei oska rääkida!!! Hiljem leti lähedal küsis viisakalt, et kas võib mind suudelda. C´mon!  Kuradi ZOO!!!!!

Lõpuks tundis tantsupärandal nõmedat survet, olin selle muidugi ise ka põhjustanud. Teatudmõttes on ju hea end ilusana tunda ja tantsida ja naeratada, meestele meeldida.
Selleks hetkeks hakkas küll saama ja tundis kergendust kui tumedanahaline, vähemalt kahe meetrine Herculano ja Hispaanlane Adrian meiega tantsima tulid. Tume noormees on täpselt selline, et mitte üks poiss ei tahaks selle mehe teele jääda kui viimane vihastab. Tantsisime natuke nendega ja lõpuks lasime sealt loomaaiast jalga, sellest õhtust on järgmiseks paariks kuuks piisavalt klubielamust. "Mari, lõhestu endaks tagasi!!!"
Läksime, pagarisse saia sööma ja koju magama!

No comments:

Post a Comment