Wednesday, June 16, 2010

Ma otsin tööd..

Kui enne nägin, et SEE TEMA tuppa läks, ja mul jälle silmas valus oli, kurgus kriipis ja südames kibe hakkas, tulin geniaalsele mõttele: hakkan tööd otsima, ehk leian midagi!!

Ma ei ole küll kaua Eestis olnud ja töökohtadele olen kandideerinud veel vähem aga esmapilgul ei tundugi pakkumisi nii-jube-ooomaigaad-ma-panen-nööri-kaela vähe. See on muidugi minu esmapilk ja minu raskus kandideerimisel on kindlasti ka see, et hetkel ei viibi Eestis, kuigi kuupäev on juba paigas.

Saatsin mõned töösoovid kauplustesse ja mõned mujale.. ootan ja loodan, et igaühe jaoks on kuskil midagi! Ka välismaal pakutavad otsad tekitasid õhinat aga inglike õlal korrutas, et enne peaks ikka kooli ära lõpetama... võimaiteakaa... IGALJUHUL MA OTSIN TÖÖD!!

No comments:

Post a Comment