Sunday, July 12, 2009

Ropp suu ja karvased jalad

Ropp suu ja karvased jalad ei käi enam ammu kokku. Selleks, et kasutada kõige räigemaid väljendeid oma emotsioonide, pahameele- ükskõik mille näitamiseks või kellegi kuhugi saatmiseks ei ole vaja enam olla voorimees, meremees... ega ei peagi olema mees. Nüüd võib olla kes tahes.
Ma üldse ei väida, et ma ise olen väga sileda sõnavaraga tüdruk. Ei, üldsegi mitte.. Mu lemmik "roppus" on tra (mitte t*ra)!! Okei, mõte on jah sama. See lipsab poolvägisi üle huulte kui miski rappa kisub. Luban endale ka neid kurikuulsaid mütoloogilisi elukaid, kes ei lubaks?!
Miks ma üldse sõna võtan siis? SEST, kui sa ARVAD, et oled räige mimm.. Raha nagu ratsahobusel teadagi mida. Sa oled viimaseni timmitud, kannad ainuld Dolcet ja Gabbanat, käekotis lõugab üleni roosasse riietatud (ilmselt isane) chiuaua (kelle nimi on ka üllatus-üllatus Dolce). Siis palun ära tule mulle töö juurde (üldse avalikku kohta) ja karju üle müügisaali oma sõbrannale (kes on samasugune kloun): "Mine vittu, Keiu. Tule vaata kui kipa kott!" JA PUNKT!

No comments:

Post a Comment