Sunday, July 19, 2009

oi-oi

Täna siis olemine veits hapu.
Juhtus hommikuni. Ei tahaks öelda nagu ikka, aga viisakas oleks enda vastu aus olla.
Ja nagu ikka hommikuti, proovides pead padjalt tõsta, kerkib peavaluga kõrvu selge küsimus: MIKS OMETI?? Just, miks ometi kui ma olin kahe vahel- kas olla rool või ka lainel.
Ja valida ei olnud raske.
Ja see meenutab mulle miks ma kaua juba joonud ei ole (enne eilset noh, viimati Jaanipäeval).
Ja teadmiseks, mul ei ole ostetud juuksed. Mu enda omad, veidi villased.
Ja UBI saatis juba uue kirja, et tra loll olen või miks ma juba ei saada neile millal sinna jõuan ja pilti endast.
Ja ma ei saatnud ikka (homme saadan).
Ja K kükitab metsas ju ikka.
Ja ilm on liiga ilus, et toas passida.
Ja Vanaemal on herned valmis (aga ma olen linnas).
Ja õhtul lähen D last hoidma.
Ja E ütles eile, et nägi mind hiljuti telekas.
Ja R on täna sünnipäevalaps.
Ja mul on ainult 12 päeva Eestis.
Ja ma ostsin kohvri(ratastega ja vägeva ikka).
Ja mu Ingel valutab.
Ja H.

No comments:

Post a Comment