Monday, July 20, 2009

In love with... rehab!?

Nüüd ma kirjutan oma lemmik lauljast (kõlab jube pubelt eks)! Aga jah, laulud nagu Rehab, Fuck Me Pumps!, Me and Mr. Jones, Addicted ja You Know Im No Good (ja neid lugusid on veel) on mu vaieldamatud lemmikud! (Laulusõnu siit) "Daamid ja Härrad, saage tuttavaks- Amy Winehouse"

Ma vist ei üllata kedagi kui ütlen, et kahjuks ei ole Amyke viimasel ajal oma geniaalsuse ja ülima musikaalsusega ajakirjade, ajalehtede esikaantel. Pigem hoitakse silma peal kõigel halval ja veel halvemal mis Teda saadab (narkootikumid, kehakaal, räpane lahutus, alkoholism, probleemid St. Lucia saarel).

Mulle aga tähendab Winehouse midagi. Ta on kuidagi sügav ja väga isemoodi. Teps mitte ei ole keegi selline nagu tema. Kõik temas ja tema muusikas. Jah, esimesena muusika ja lüürika, teisena aga tema olek ja välimus (soeng, meik, tatoveeringud, riided). Ja kui ma nüüd ausalt ütlen, meeldib mulle ka see, et ta paljudele ei meeldi. Ja, et ta on nagu üks suur hunnik õnnetust. (ärge valesti aru saage, palun).

Jah, ja ei ole häbi öelda, et meeldib ja kahju on ka. Ja kahju on ka neist, kes kasutavad temast rääkides väljendeid nagu: inimsaast, elukas, rõvedik, narkar jnejne. Jah, ta võiks teoreetiliselt olla ju ka korralik, naeratada, meeldida, teha trenni, adopteerida, pidada dieeti.. rääkida seda, mida kõik kuulda tahavad.. Kui ta ei oleks nii paheline, kas see oleks ikka see sama Amy Winehouse ja kas See muusika oleks just see?!

Muusika, muusika, muusika.. Muusika on üks oluline osa mu pikkadel, üksildastel jalutuskäikudel ja bussisõitudel. Ja kuna minu sissekanne on Amy Winohousest siis ma arvan, et see ei ole üllatus, et mu mp3´es on just selle naise muusika (muidugi ka Nirvana ja Radiohead).

Nii nii, enam ei ole midagi teha.. lasen mõne tatoo juurde, natuke värvi, soengut ja VOILAA (natuke õpetusi siit ja siit)!!

No comments:

Post a Comment