Saturday, September 5, 2009

PAC

Nüüd saigi EILC läbi.. ja nüüd ma olen oma uues "kodus".
PAC´is.
Nagu enne meid öeldi- Prisonis.
Ja nagu meie üteme- Hospital (madhouse).
Tsill. Kui välisuksed ei oleks nagu kapiuksed.
Ja kui aken käiks nüüd kinni ka. Enne ta oli kinni ja ei käinud lahti. Aga peale seda kui M (mitte mina) seda natuke kõpitses juhtus siis niipidi.
Ja kui magamistoast alla minna peab olema väga ettevaatlik, sest on oht nagu küpse õun trepist alla potsatada.
Eriti suur ettevaatus on nõutav pidustel õhtutel!
***

Eile saatsime liiga palju inimesi minema..
Kui meie magasime käis Saksa A meid kallistamas, ta läks ära Lissaboni.
Kui me juba üleval olime tuli Jaapani T ja ta läks ka ära. Minema- tagasi Jaapani.
Ja kui me juba peaaegu omadki asjad pakkinud olime tuli Jaapani M ja siis ta läks ka minema- tagasi Jaapani.
Ja siis kui me enam üldse unised ei olnud saatsime Eesti M, T ja Ungari C ära- Aveirosse. Bussijaamas kui kallistasime ja üritasime hüvasti jätta ei saanud ma justkui aru.
Ma vist ei saanud siis veel aru, et nad lähevad ÄRA.
Täna ma juba saan sellest aru, et nad läinud on.

Ja täna saatsime Doktori teele. Portosse.
***

Tänane filmisoovitus on MITTE vaadata filmi "Prey" (treiler). Väga s*tt film.
Ja muusika soovitus on kuulata Indigolapsi (tänan Sind T).
***

Ja palju õnne ja armastust Sulle sünnipäevaks I ja väga raju väikest istumist!!
***

Ja H. Sa tead.

No comments:

Post a Comment