Wednesday, September 2, 2009

Arsti- ja ilmajutud

Pingelangus.
Reealselt olemas aga mu ajuripats ei viitsi vist veel selle infoga midagi peale hakata st. ma ei tunne seda.
Nagu vale ilmateade. Tead, et peaks vihma tulema aga ei tule.
Aga teadagi, küll lõpuks hakkab ikka sadama.

Inimene, Inimene..

K läks hambaarsti juurde. Kohalik G läks tal kätt hoidma ja K eest doktoriga rääkima. Hoian pöialt, et mu kallis K ikka oma kiku ja heade uudistega tagasi tuleb.
"Vähe tõenäoline!"

T Eestist andis mulle sidrunit, ta vist hoolib C-vitamiini kogusest mu kehas. Hea oli. Ja veel hapum oli.

**

Ja nüüd tuli mu kallis K tagasi ja sai viis peotäit tablasid ja 11.09 on tema kiku surmapäev.
"Ma ju ütlesin, et väheusutav, et hästi läheb!"

Tänase päeva faktid (okei, 1. on eilne):
1. Süda on sama suur kui rusikas. See on laipade peal testitud ja võrreldud. Doktor Y vähemalt rääkis meile nii.
2. Hambad on suus kinni sama tugevasti kui tugev on inimese iseloom. Seda rääkis meile T kes ei ole doktor vaid ITkas.
Thank god, im tough girl!!


Ja lõpetuseks natuke näojoogat, soovitan K´le ka seda hiljem. Mulle tundub, et tal on seda hetkel vaja.

No comments:

Post a Comment