Tuesday, September 1, 2009

Lõpetamine ja lõppemine

R(kirjutab tahvlile): "Ele bebe tantas cervejas!"
Mina(soss-soss K´le): "Me pole ammu Liftikas käinud.. täna ei saa ka. Aga Jumal teab!"
K(soss-soss mulle): "Jumal teab!"
Mina(alustasin lause..): "Homme on ju see.."

Ja enne kui ma jõudsin oma lause lõpetada...

K(.. lõpetas lause): "Ladies Night!!"

Mina aga mõtlesin meie viimast ja suurt kontrolltööd!

Aga jah, kõik on õige ju, sest me ei mõistagi teineteist lõpuni. Keegi-kedagi.


Pildil M, C, K ja T. Homme pean selle pildi sõnades(mõistagi portugali keeles) teistele edasi andma. Good luck!

Ja nüüd, kell 00:26, ma otsin endas ikka jõudu veel/edasi õppida.
Osa minu suurest Erasmuse perest vaatavad filmi ja teine osa istub Sodas.
Kas ma ei ole mitte tähelepanuväärne eksemplar (See on retooriline küsimus)?

Homme saab keeruline päev olema aga õhtuks on oodata pingelangust(kõlab nagu ilmateade). Enne uut tõusu on väike langus vajalik. Või ma vähemalt loodan nii.

Homme on äratus kell 7 ja kella tuleb kuulata.

No comments:

Post a Comment