Thursday, March 11, 2010

Miks ma Facebook´i kasutan ja miks ma Kanaaridele lähen

Olen alates Erasmuse algusest saanud igapäevaseks Facebook´i kasutajaks. Seda sellel lihtsal põhjusel, et seda portaali kasutavad kõik Kolumbiast Hiinani. Lihtne viis olla kontaktis kõigiga kellega samas majas elan või elasin(umbes 100 inimest,erinevatest riikidest), kallistega kes Eestis elavad, luurata inimeste järgi kelle elust huvitatud olen ja jagada ennast nendega, kes minust kuulda tahavad. Aga võibolla on see vabandus mu Facebooki sõltuvusele, sest tuleb tõdeda, päris ausalt, ma veedan sel lehel oma päevast hirmuäratavalt suure osa!!

Jah, sest mõnikord teen neid totakaid teste ka, no näiteks: millal ma suren, mis värvi on mu aura, kes on minu lover of the day, milline surnud rock staar ma olen või näiteks kui õnnelik ma täna olen. Tegelt, no andeks, on ikka idiootsus küll. Aga ikka teen. Meeldib kuidagi see meelelahutuslik element(või järgmine märk sõltuvusest!?). Täna näiteks olen 80% õnnelik. Aga ühte asja võin küll päris ausalt, lausa skaudi ausõnaga öelda: küberfarmer ei ole ma kunagi olnud!

Ei tea, kas Facebook päeva paremaks teeb, aga leevendab natukene igatsust ja annab võimaluse suhelda nendega, kellega asjaolude tõttu kontakti ei leiaks.

Okei, see selleks, põhiline tegelikult mis tahtsin kirjutada on see, et homme me läheme Kaijaga Kanaari saartele.
Kahekesi- Eesti tripp või nii. Seljakotid kokku ja homme hommikul Portosse, seal aega veits uimerdada ja siis vurr-vurr Ryanairiga Las Palmasesse!!
Seal, küll mitte homme(väikese arusaamatuse tõttu) ootab meid Itaallase sõber, kes teeb Erasmust Las Palmases!!! Tekib küsimus, et mis me halba oleme teinud, et meil seal lepingulist kooli ei ole!? :D
Okei, aga ühesõnaga me läheme homme, helistame AntonGiuliole, et üllatus-üllatus, me nüüd oleme siin ja kolime sisse- nädalaks, vist.

Seekordse reisi eesmärk on mitte näha vaatamisväärsusi. Põhiline element on tsillbill, no üldse midagi ei kavatse seal teha peale lihtsalt eksisteerimise, mis leiab aset muidugimõista rannas. Ilmateade lubab 19-22C, ei tundu teab mis soe, kuid väga päikeseline, okei, ühe pilve täpiga ja reedel ühe piisa vihmaga.
Õnneks ma pole kunagi ilmateadet uskunud!

No comments:

Post a Comment