Thursday, February 11, 2010

Eilne matemaatika

Eilne Ladies Night Chemistry´s oli kind a strange. 


Esialgu ülemisel korrusel istudes ja niisama huvitav olles, tuli meie lauda üks pliks, riides oli ta nagu prost(päriselt) ja enamus energiat läks tal oma hiiglasliku partii kleidikese sisse surumiseks.
Purssis vaikselt oma purjus inglise keelt ja mina ainult noogutasin ja naeratasin.
Hiljem ütles Kamil, et eelmine nädal oli ta ka seal ja hoopis huvitavate pakkumistega naisterahvastele. Nimelt neiu korraldab seksimise pidusid. Kamaaan, kas ma oleksin järgmine potensiaalne külaline olnud?!! "No, thanks!" Ja ma veel noogutasin ilma aru saamata mida ta mulle räägib. Tundsin, et on õige aeg seltskonnast eemalduda- jooksuga!

Lõpuks tundusid mulle peaaegu kõik kohalolevad inimesed Hispaanlastena. Ehh.. kummaline?!

Matemaatika oli järgmine:

(4-1)+2+1= 4 eurot

Õhtu lõppes pagari juures saiakesi com carne ostes ja neid kodututele kiisudele söötes. Hea, et päeva headegu sai juba õigevarastel hommikutundidel tehtud!

No comments:

Post a Comment