Thursday, October 15, 2009

Mari, madu ja vampiirid


"Kas kõik on korras?", küsis uksel seisev Vampiir(üks Hispaania noormees) selges eesti keeles. Ma ei vastanud midagi ja üritasin vaid oma meetripikkust lemmiklooma, erkpunast madu, jaki alla nii sättida, et ta välja ei paistaks.
Kui ma uuesti ümber pöörasin oli juba kogu Twilight´i meeskond kohal. Ja nemad tahtvat mulle tutvustada uut MEIESUGUST!!! WTF?!
Ma tõesti ei saanud midagi aru.. Ja mis kõige kummalisem, ma ei saanud ka rääkida. kohe üldse mitte, ma üritasin korduvalt. Tohutult küsimusi tahtsid küsimist aga hääl ei tulnud välja.
Ma tundisn kuidas mu jaki all madu liikus. Vastu keha tundus selline jahe ja ligane, ma hoidsin hinge kinni. Ise veel imestasin, et kuidas ma seda loomakest ei karda aga mu ainus hirm oli see, et keegi võib teda näha.

Osake mu tänase öö läbielamistest, väga reaalsetest läbilamistest..

No comments:

Post a Comment