Thursday, October 29, 2009

Latada e. tudengipäevad Covilhã moodi


Eile sai mulle(ja veel tuhandetele tudengitele) osaks enneolematu rõõm ja au ja kõik mis veel osaleda Latadal.
Latada koosneb: Karneval, isetehtud autode näitus, rongkäik ja meeletu alkoholi tarbimine otse tänavatel(ja muide ka see alkoholi pruukimise osa on traditsiooniline).
Ürituse algusajaks oli määratud kell 14.00 aga asi millega meil on raske harjuda: kella vaadatamine ei ole üldse oluline.
Nii me siis olime seal tänavatel.
Mina, V, K ja kaks pudelit Sangriat.

Reivisime ringi nagu pidulised kunagi. Teel kohtasime palju tuttavaid(endalegi üllatuseks eksole!) ja sõlmisime uusi tutvusi.. Üks kasulikumaid on arstitudengite seltskond ma arvan :D

Leidsime lahkeid tudengeid kes lubasid oma kaabu ja keebiga pilti teha.
Ja leidus see, kes pakkus piiritust.
Ja leidus neid, kes lihtsalt tahtsid pilti teha.
Ja see õllekaupmees, kes andis tasuta õlle(ärivaist=0, muidugimõista).
Ja need, kes juba lõbusas tujus lubasid meil oma autot katsetada.
Ja palju neid kes arvasid, et me oleme Poolast(mina ja K, V on hiinlanna ja see on ilmne rahvus).
Kaks olid, kes tahtsid, et me hobusele musi teeksime.
Ja meeletutes massides oli rõõmsaid, lõbusaid inimesi/tudengeid. Liigagi rõõmsaid ja ohjeldamatult lõbusaid
Ja mõni oli ka selline, kes suutis teha rohkem kui ühe minu eelpool nimetatud tegevuse.
Vot selline on Latada.

No comments:

Post a Comment