Sunday, April 18, 2010

Ma ajasin juuksid maha, ühelt poolt, natuke

Nagu minu eelmisest postitusest võis välja lugeda, siis oli mu peas sügelemas üks pisike plaan oma juustega. Kui nad peale jõule maha(õlgadeni) ajasin siis lubasin endale, et ei lõika neid enam kuuu-naaa-giii!! Nüüd nad juba päris pikad ja ilusad.

Aga just nüüd siis juhtuski selline lugu, et eile õhtul laenasin number ühest masina ja Kaija tegi mulle ilusa veerand-pead-väga-lühike soengu. Mulle meeldib, ausalt.Ja kui ma päris aus olen siis alati(peaaegu) mu emotsioonidele nõjatuvad otsused on kõige paremad olnud. 

PALUN, KODUSED ÄRGE PAANITSEGE!!

Hommikul näitasin emmele ka. No, et juhuslikult bogist ei loeks või pilte ei vaataks ja südarit ei saaks. Esialgu ütlesin, et lasin veits ühe külje lühemaks. No pärast ütlesin,et veits rohkem. Ja siis ta juba tahtis näha, et misvärkonnagu! Talle ei meeldinud- või vajab harjumiseks aega. Aga emme!!! Juuksed kasvavad ju tagasi. Ja see on selline nipiga värk, et kui mõnikord ei taha siis kammin juuksed teisiti ja keegi ei saa aru, et ühelpool mul juukseid kasinasti. 

Õhtul lisan pilte.



No comments:

Post a Comment