Thursday, April 22, 2010

Kunst ja disain Lissabonis e. üks inspireeriv päev kodust eemal

Eilne, terve päev väldanud, bussireis Lissaboni(ja hiljem tagasi) kujunes kurnavaks nii vaimselt kui ka füüsiliselt. Füüsilisteks komistuskivideks said mu üübermugavad ketsid, mis suhteliselt sooja ilma, pika bussis istumise ja pideva ringi jalutamisega reageerima hakkasid. Olgem ausad 11 tundi on päris pikk aeg.

Vaimule olid kohutavat kurnavad energeetilised tudengid, kes terve tee Lissaboni ja tagasi laulsid. Laulsid ja laulsid.. laulsid ja laulsid ja siis laulsid veel. Kaija pakkus, et isegi Otsa kooli bussis ei oleks vist nii ulme, ma nõustusin. Põhimõtteliselt ma ei ole laulmise vastu aga tahaks mõttepausi ka. Igatahes kui kojukesse tagasi jõudsime olid mu ajud nagu smashed potatos.

Lissabonis mulle väga meeldis. Suurlinna õhk mõjus värskendavalt.
Külastasime kahte muuseumi ja mäkki. :D Esimene vanadest disaineri töödest(McQueen, Balmain, Dior) ja erinevatel kümnenditel disainitud julgematest mööblijuppidest. Eriti meeldis mulle revolutsioonide aegne mukkimislaud (kahjuks pildistamine oli seal keelatud). Teine väljapanek (samas muuseumis) oli Converselt. Erinevad ketsid ja põhiteemps ikka see, et converse ketsiga käivad kõik- rock staarist keevitajani.

Teine muuseum, natuke Lissabonist väljas, oli väga üli äge. Iga nurgataga ja igas hääästi suure maja salajases sopis oli midagi huvitavat ja üllatavat. Näiteks suuuuuured mänguasjad, suuuuuuur king pottidest pannidest, eriti head fotod inimestest ja kultuuridest(mu lemmik!!!), video saalid eriti sürride filmidega, tablettidest tugitool ja voodi, plastikust lauatarvetest hiigel lilled, tampoonidest lamp, ja veel hästi palju tarbeesemete kasutamist kunstis.


Tunne on hea, kõik see tohuvapohu andis jube palju ideid, julgust ja pealehakkamist. Sõnumi sain lihtsa- leia idee ja teostus tuleb ise. Peaks neid kõiki emotsioone, ideid ja mõtteid kuidagi rakendama ka hakkama. Mõtlen selle peale homme.

perfect idea

killing my babies

for headache


amulet

all we need different things


they were kissing

No comments:

Post a Comment