Wednesday, December 16, 2009

Homme lähen koju

Homme saab alguse "Jõuluks koju" ürks. Selliselt siis: Lissabon-(öö lennujaamas pingipeal kössis. jei! Lennuk läheb 8.45)-Helisnki(4 tundi vabakava)-Tallinn(20.45)

Siis tuleb Hannes mulle vastu. Siis ma lähen oma koju, oma emme juurde, näen oma Villut(kes vist arvab, et ma surnud olen). "EI OLE VILJAR, HOMME NÄEME!!"
niinii.. siis ma lähen oma tuppa ja vaatan oma asju, kõik nii nagu ma jätsin (empsikpempsik käib ainult tolmu pühkimas). Siis ma lähen oma voodisse ja olen seal viis minutit. Või rohkem.

Nüüd lähen vaatan ega mu kohver ei hallita ja peaks hakkama raamatut kirjutama. Ideed on head.

Vahepeal vaatasime Kaijaga ega meil luupust ei ole.
Ei ole.
Tunnused on liblika kujuline lööve nina peal ja juuste väljalangemine.
Kontollige!!!

No comments:

Post a Comment