Sunday, November 8, 2009

Mammuga Lissabonis

Neljapäeval panime seitsme tuule poole ajama siit Covilhãst. Lissaboni.
Peamine põhjus Marise saabumine Lissaboni lennujaama kell 23.20.
Vist oli selline kellaaeg.

Tahtsime Lissaboni ööelu Marisele näidata.
Esimese õhtu maanudusime natuke enne Lissaboni kesklinna. Ei leidnud pidu. Õhtu naelaks sai raamatukogu. Jõime seal veits õlle ja kohvi ja tellisime takso. Selleks õhtuks oli küll.

Eile läksime Lissaboni peamisele peotänavale.
Meeletutes massides rahvast. Kitsad tänavad täielikult inimestega täidetud.
Liikuda oli raske.
Teel kuhugi astusid meiega juttu vestma kaks noormeest. Nimesid ma ei mäleta aga üks olevat Sakslane. Lõpuks tuli välja ei ei olnud.
Läksime peale mõningasi läbirääkimisi nendega ööklubisse Silk. Täitsa ulme. Üüber rikkurite ööklubi. Sissepääs ainult klubi liikmetele, ülim vaade öisele Lissabonile... Päris vahva elamus. Pidu oli päris hoos.

Täna hommikul pidime losse minema vaatama. Magasime. Ei jõudnud sinna. Eilne pidu pärssis meie tegevuste ratsionaalsust.
Läksime hoopis rongijaama, et jälle põgeneda. Seekord siis tagasi koju- Covilhãsse.

Rongijaamas kohtusime jällekord kummaliste inimestega(neid ikka satub meie teele). Seekord oli tegemist teise äärmusega, kaugelkaugel Silk´i rahvast.
Hoopis teises otsas. Kaks täiesti hipit(me nägime ka suht hipid välja sel hommikul). Üks Hispaaniast, teine Prantsusmaalt.
Kuhu nemad ka lähevad? Ei tea. Ainult seda teavad, et Lõuna Portugali. Seal pidavat üks suur kogukond olema. Mingi maalähedaste inimeste kogukond. Andsime neile reispassiks kaks magusat saiakest.

Rongis vaatasime filmi "Beach"(seni kuni Mammu rüperaal pildi kotti pani). See film oli kuidagi nii teempsi. Mammu ütles, et ongi hea, et lõpuni ei näinud. Lõpp pidi täiega s*tt olema. Just sinnamaani oligi hea.

Reisi tarkus: Kui Muhameed ei lähe mäe juurde läheb mägi Muhameedi juurde. Ja nii ongi. Punkt.