Thursday, November 5, 2009

Hea, et hullemini ei läinud

Ladies Night mulle enam ei meeldi, mul läks veits käest ära jälle ja üldse ei meeldi see. Kuradi 4 tasuta jooki naistele. Ko-hu-taav!!
No kõik sai alguse siin Pedro Alvarese residentsist. Back to Belgia peost. Siin oli liiga palju sangriat. Tasuta sangriat. Matthias läheb minema homme. Päriseks.
Mis veel uut.
Suutsin Chemistrys peldikute juures käna panna, seal on täiega tobe värdjas aste. Sinikas on. Ja süüdi ei ole kahtlaste jookide tarbimine!
Külma sain ka eile peale.
Raha kulus ka rohkem kui olin plaaninud.
Just kõlas ülevalt korruselt: "Miks ma teen nii..", väga haledal häälel. Ja mul tekkis sama küsimus. Aga vähemalt ma ei ole üksi oma mures!!! JESS!
Nüüd põgeneme Lissaboni. Enne lähen magan välja.
Kõik.

No comments:

Post a Comment